Біблійний доказ: немовлята в утробі можуть поклонятися Богу

«І як почула Єлисавета привіт Марії, здригнулася дитина в її лоні, і Єлисавета сповнилася Святим Духом і викликнула голосом сильним: «Благословенна ти між жінками й благословен плід лона твого. І звідкіля мені це, що прийшла до мене мати Господа мого? Ось бо, як голос твого привітання залунав у моїх вухах, дитина з радості здригнулась у моїм лоні» (Лк. 1:41-44).

Коли Марія та Єлизавета наблизилися один до одного, а тоді вони носили синів, котрі уособлювали Старий та Новий Завіти: обітниця та виконання, пророк та Господь. Коли Марія стала біля Єлизавети, то немовля Іван – поклонився.

Це надзвичайно.

Іван, перебуваючи в материнському лоні, йому тільки шість місяців, – він вибраний Богом, – і це все відбувається задовго о того, як він побачить сонячне світло, відчує вітер чи вдихне повними грудьми. Він наповнюється Святим Духом і ликує у лоні Єлизавети. І вона закінчує своє дивне пророцтво такими словами: «Щаслива та, що повірила, бо здійсниться сказане їй від Господа» (Лк. 1:45).

Євангелист Лука був лікарем, котрий писав Євангеліє під проводом Святого Духа. Що означають слова, котрі він подає: «здригнулася дитина в її лоні» (Лк.1:41)? Що Біблія розуміє під словом «дитина».

Вивчаючи кожен випадок, коли Лука використовує це оригінальне грецьке слово «дитина», ми побачимо закономірність. «І як почула Єлисавета привіт Марії, здригнулася дитина в її лоні» (Лк. 1:41). «Ось бо, як голос твого привітання залунав у моїх вухах, дитина з радості здригнулась у моїм лоні» (Лк. 1:44). Ми побачимо тут використання одного і того самого слова «дитина». І ця ще ненароджена дитина: Іван Хреститель.

Продовжуючи читати євангелиста Луку, ми бачимо: «І ось вам знак: Ви знайдете дитя сповите, що лежатиме в яслах» (Лк. 2:12); «І пішли вони притьмом і знайшли Марію, Йосифа й дитятко, що лежало в яслах» (Лк. 2:16). Те ж саме слово «дитина» використовується і для новонародженого Ісуса Христа в яслах, і для ще ненародженого Івана Хрестителя у лоні йог матері.

Знову ми бачимо в євангелиста Луки: «Приносили й малих дітей до нього, щоб до них доторкнувся. Побачивши те, учні їм докоряли. Ісус покликав їх, кажучи: «Пустіть дітей, нехай ідуть до мене; не бороніть їм: таких бо Царство Боже» (Лк. 18:15-16).

Слово «дитина» – це те слово, котре означає і младенця Івана Хрестителя у лоні Єлизавети, і немовлятко Ісуса Христа, Котрий лежав у яслах, і дітей, котрих приводили до Ісуса, щоби Він помолився за них.

 Останню згадку ми віднаходимо в книзі Апостольських Діянь: «Він (нечестивий фараон), обходячись підступно з нашим людом, гнобив батьків наших і змушував їх викидати власних дітей, щоб вони не жили» (Дія. 7:19). Це речення опису дітовбивство, котре відбулося в той час, коли єврейський народ перебував у єгипетському рабстві.

Одне і те ж слово «дитина» використовується для ще ненародженої дитини, для новонародженого младенця та маленьких дітей, бо Господь бачить всіх їх рівними – як людей, створених за Його образом та подобою, котрі мають одинакові права та чесноти. В лоні Єлизавети перебував плід, створений Богом на Його образ та подобу, цінний, як і будь-яке інше людське життя. Це свідчить про те, що плід у материнському лоні – це дитина. Кожен плід у людському лоні відомий Богу, як був відомий і Іван, він отримує ім’я від Бога, яке мав також і Іван, він може бути також вибраним для спасіння, як Іван, і, можливо, як і Іван. Буде сповнений Святим Духом. «Він буде великий в очах Господніх; не питиме ні вина, ні напою п’янкого, і сповниться Духом святим вже з лона матері своєї» (Лк. 1:15).

У сина Єлизавети було ім’я. Він був сповнений Святим Духом. Він поклонявся. Він жив. Бог був Автором його життя. І Бог є Автором кожного життя, і тільки Він має право вирішувати, коли починається життя.

На жаль, в наш час чимало культур, суддів та країн, всупереч Божому план та твердженню, намагаються встановити відмінність між народженою та ще ненародженою дитиною. І народжена дитина отримує всю повноту громадських та людських прав, а ненароджена – немає нічого, і навіть шансу на життя.

Чи можливо всім нам, людям, створеним на образ та подобу Самого Бога, читати та вивчати Біблію, настановляти нею, а не бачити життя в утробі як людину, повноцінну людину, створену також на образ та подобу Єдиного Бога?

На жаль, в світі так багато нас, християн, і так багато вбивств ще ненароджених дітей. Господь не полишає нікого, Він дбає за кожного із нас. І для тих, хто допустив вбивство своєї невинної дитини, Господь несе Свою благодать, любов, прощення, милосердя та зцілення через Ісуса Христа…

Вам також має сподобатись...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.